May Allah bless. :D

Daisypath Happy Birthday tickers

Kita Kawan

Tuesday 25 October 2011

the truth.

The truth. mmg payah nak terima. tp kena trima jugak kan.
korang rasa macm mana ek. orng yng korang sayang gila, sanggup tipu korang.
sebenarnya aku dah lama nak story. tp xsempat. ni pom aku curi je masa cket.

Rasa macam orang bodoh je. Tak sangka la, aku pom terjebak dalam penipuan ni.
bukan ke kejujuran tu penting dlm setiap hubungan.
aku memang ambil berat dalam bab-bab ni.
sekali aku kena tipu, sampai bila- bila pun aku xkan percaya.
memang la aku sayang gila kat dia. dialah segala- galanya bgi aku. (itu dulu)
tp mgkin Allah nak bukak pintu hati aku suruh aku sedar.
dan betulllah pepatah ni. 'sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ketanah jugak'.
so, sekarang aku dah tahu hakikat sebenar. dan aku sedar sapa lah aku pada 'dia'

Sekarang, aku final exam. dan aku takkan biarkan di sbbkan benda ni aku jadi down.
maybe, sbb benda aku akan jdi kuat ( be strong girl!)
dan sekarang, bagi aku family lah segala galanya. dan sahabat- sahabat yang amt memahami aku.
terima kasih. sbb xputus- putus bg semangat kat aku. <3
i love you all.

maaf sbb tak story detail sgt. sbb aku xnak aibkan dia wlaupun dia dan lukakan hati aku.

No comments: