May Allah bless. :D

Daisypath Happy Birthday tickers

Kita Kawan

Sunday 22 January 2012

i have died everyday waiting for you.

1303 kaunter 1.

umh3. lma kot tggu kat bank tuh. smta-mata nak beli no pin UPU.
free je aku exercise kat situ. standing there like btng kayu yang xkan reput dlm masa sejam. aduyai. hehe :p

blik umah. bukak notebook. then aku bru je isi no ic. tup tup blackout. potong stim btol la. tggu 5 -7 mnit. oke dah ada elektrik. jom sambung facebooking. ahaha ~

dah. xyah dok mengarut. sambung isi upu.
memandang memang aku doh pikir lama dah nak ambik apa.
kepala aku ni x penim sgt. haha. tp agak la. 12 pilihan tuh.
so be calm my dear. Allah knows the best.

hoping that Allah hear my prayer. 
UTM - Sains Komputer (kejuruteraan perisian) or UMT - Matematik Komputasi

now, done for fasa 1!
then, tugas aku sekarang study sampai berjaya. Amin

dah2. pegi study nina. caiyok3x :))

No comments: