May Allah bless. :D

Daisypath Happy Birthday tickers

Kita Kawan

Friday, 29 June 2012

Kenangan.Terindah

Assalamualaikum.

Kenangan.
Kenangan ni ada banyak jenis, yang pahit, yang manis, yang indah, yang kurang indah?? 
err. X pernah dengar pun yang kurang indah. haha.
abaikan. 

Oke. Ini kenangan semester 1 di KMK
Pernah buat tak?
buat apa? Makan maggi kat parking lot depan bangunan akademik.
Haha. Jangan tiru aksi kami. :P
Haaa. yang tu kitaorang pernah buat.
Best!!

Di waktu petang yang indah.

Ini mereka. dan saya. :)

Maafkan saya. saya lapar. :p

Hentam bekas besar teruhh noo.

Ini proses pembuatan. Kemana aku menghilang??

Make2 la yue. Xyoh tgok kokre. haha

Ohh, di sini rupanya kau. 

Nak jadi Superwoman ke? haha

Kbai. Kami nak blik Dorm Tenang. :)

Banyak. banyak lagi gambar ada. 
Tapi aku tak nak korang korang dan korang termuntah hijau melihat gambar-gambar kami yang dalam proses untuk matured. Kbaii. 

p/s: Missing them. :(


2 comments:

hafiziqin said...

comey bdop baju hitam tuuu

Amanina Hamdan said...

haha. :p