May Allah bless. :D

Daisypath Happy Birthday tickers

Kita Kawan

Saturday 23 April 2011

u can COUNT on me.

assalamualaikum.
oke.senyum dlu. :)

hehe.nk cite ni.

smlm aku makan mee sedap.hee~ tu pom nak cite. :p
tetibe je tringt kat rumet2 aku yang tersayang lagi tercinta tuu.
semua ni gara2 MEE SEDAPP.

kaulah punca terciptanya salah satu kenangan antara kami. :)


eh3.kenapa ak tibe2 dgr lagu DAYANG NURFAEZAH ni??
ow.dari blog resepi rupenya. :D

haha.bebalik kpd cite asal.ak pom terus text rumat ak yang tersayang lagi tercinta tuhh.
aku cakap aku tiba2 tringat kenangan masa2 jepun dlu.
makan mee sedapp dalam bekas besar.
sekali buat 3 bungkus.
kitaorang makan ramai2 la.1 malaysia. :D

"Tin,mg igt lagi dop ado so male tuh.kito make mee sedap skali nge eqin.eyna ado jgop.phtu cikgu shahnorazlina tibo2 dok depe bilik kito.haha.kalut eqin nusup.nasib bek lightoff doh.dop gak.beghak kito keno.mujo cikgu sengih jah.haha.xleh nop baye sep2 mg dok suko jah pah cikgu g blik rumoh dio."


RINDU LA.
aku xleh lupa kenangan zaman2 jepun dulu masa dok kat hostel.
kawan2 ak sume kepala giler2 nasib baek jiwa oke lagi. :)
oke kea? oke sangat2.hehe

:)


p/s: currently listening to 'mimpi yg sempurna by peterpan and lagu feveret roomates B2003 'putus' by melda ahmad. :)

* hepi belated befday to 5 years friend  Khairul Anam 
sweet 18. :)




No comments: