May Allah bless. :D

Daisypath Happy Birthday tickers

Kita Kawan

Thursday 17 November 2011

without words i tell you that i love you !

untuk orang yang akan selama-lamanya dalam hati aku.

pertama kali. maafkan aku.
aku tahu aku xsempurna.
mungkin betul.
aku yang salah sebanarnya.
aku xhiraukan kau.

sebenarnya, kalau kau nak tahu.
aku xpernah tak hiraukan kau.
aku sayang kat kau.
tapi sayang, kau xpernah tahu.
malah, kau pikir aku endahkan kau.

memang, memang aku ego.
sbb aku nak tahu.
setiakah kau kepada aku.

tiapkali aku bukak fb.
memang wajib aku tgop wall kau.
tapi kau xtahu.
begitu setia aku apabila mempunyai kau.
tp kau.
mempersia-siakan kesetiaan aku selama ini.

aku bukan lupakan kau.
aku xmsg sbb aku nak tgok kau msg tak aku.
tapi lain jadinya.
aku xpernah lagi sayang orang lain macam aku sayangkan kau selepas family aku.

ya. betul hari tuh.
aku cakap pom tak.
xsangka kau mintak putus sbb kau dah jmpa org yang care lagi pasal kau darpada aku.
ya Allah, hanya Tuhan yang tahu perasaan aku masa tuh.
sedih. terlalu sedih. smpai nak makan pom xde selera.

okay. memang salah aku.
aku yang tak menghargai kau.
walaupun sebenarnya.
everytime, everywhere.
i always remember you.
sampai  xigt nak buat homework.

dah la.
perkara dah lepas.
kau pom dah hepi dgn 'dia'.
xpe. aku doakan kau bahagia.

kau xperlu minta maaf dgn aku.
aku yang ptot mntak maaf dgn kau.
terima kasih sbb slma ni kau care pasa aku.
rasa kosong sgt.
sbb sparuh jiwaku telah pergi.
aku sentiasa akan igt kau eventhough kau dah lupakn aku.

lastly, TERIMA KASIH FOR EVERYTHING. :))

2 comments:

azzra shaheen said...

nina..sdeynyo...
xpo, ada jodoh pasti ketemu lagi..
syg nina..:)
smile

Unknown said...

na,,,aq ada