May Allah bless. :D

Daisypath Happy Birthday tickers

Kita Kawan

Monday, 21 May 2012

I love you like a love song baby

Assalamualaikum.

8 hari lagi.
oke. 29 Mei ni aku pengsan.
xpun aku tidur sepanjang hari.
or aku buat lupa.
boleh kan kan kan.?

Macam mana rasa nak dapat result?
Nervous lettew. hehe
Sapa xnervous angkat tangan.
Aku nak tembak ni.

Rasa xnak keluar bilik sepanjang minggu ni.


Result minggu depan laa.
Ahaa ~ laa.
okey minggu depan xyah keluar bilik okay ~ = ="

Aku dan usaha, doa dan tawakkal.
Ya Allah, bagi yang terbaik untuk aku ye.
Terima kasih :))


: ) Taman Monas :)

Habis je matrik terus pergi bercuti. Untung laa. dah la dekat jakarta. :))
Terima kasih Umi & Abah


Semiggu selepas tu, naik KL. Angah konvo. 
Ni gambar dekat Taman Wetland, Putrajaya. :)
Abang aku la beria-ria nak pergi situ. 
Turut berasa kecewa kerana tidak sempat untuk berkayak :(

So, Kami adik-beradik? Ada bantahan? 


Ni Reunion Batch 2010, walaupun bukan semua yang datang tapi ramai sangat. 
Ayat minta pelempang, oke silalah lempang. = ="


Comel tak? comel kan kan kan?
Lempang je terus. haha


Oke, lastly. Every step i take. Every move i make. It's because of Allah. :')



No comments: