May Allah bless. :D

Daisypath Happy Birthday tickers

Kita Kawan

Friday 25 May 2012

Aku bukanlah untukmu

Assalamualaikum.
Selamat pagi dan salam sejahtera. (skema sgt ni dah kenapa?)

Excited dgn tajuk entry diatas?


haa, tengok kat atas tuh, tengok jangan tak tengok.
Apakah maksud tersirat dengan ayat di atas?
Sapa teka betul aku bagi seposen. haha

Memang aku dah kalah.
start hari tu memang aku bertekad
NO MORE MESSAGES! with him, 
MEMORIES? 
oke, kau pergi jauh-jauh ye. Jangan ganggu aku. hehe

Amboi dating sakan ye.
Ada aku kisah?

Kau tunggu la bila-bila kalau nak suruh aku kisah. :p

                                                                                                                                                 

Tutup cerita kat atas.

 I heart this.

When we repair our relationship with Allah, Allah will repair everything else for us.



p/s: counting days for the result. :/

No comments: