May Allah bless. :D

Daisypath Happy Birthday tickers

Kita Kawan

Saturday, 26 May 2012

wishlist :D

#1 Instax Mini 7s


Comel kan kan kan? dah la warna biru putih.
Entah la aku pun xtahu kenapa aku suka sangat dengan benda macam ni
*ayat nak mintak pelempang. haha

sbb aku suka ambik gambar la. biar aku xcantik macam Lisa Surihani pun. dah hobi aku suka bergambar nak buat macam mana?
kenapa x DSLR? entah, yang tu nak jugak. tapi aku lebih berminat dengan benda ni. sbb Instax ni keluar gambar terus. xyah susah-susah nak pergi kedai cuci gambar. Xgitu cik kiah?

#2 Spongebob squarepants


Nakkkkkk!
Aku nak yang besar punye.
Spongebob ni comel lahh.
Kalau boleh aku nak sume barang-barang aku ada cop spongebob. cadar, kotak pensel, mug, dan seangkatan dengannya.

#3 Buku Motivasi


Haa. ~
yang ni paling aku suka.
sbb aku suka membaca.
Membacakan jambatan ilmu. kan kan kan.

aku nak diri aku ni lebih bermotivasi. cewaahhhh.

yang paling aku suka baca hasil tulisan Ustazah Fatimah Syarha.
Kalau boleh nak kumpul banyak- banyak  :))

p/s: cukup lah 3 dulu. nanti melampau-lampau pulak. hahaha



No comments: